Didi Kempot - Iklas.mp3

Sabtu, 26 Februari 2011

Trimo mundur timbang loro ati
tak oyako wong kono wis lali
pancen wis nasibku iki
nandur becik tukule kok dilarani...

Trimo ngalah aku wis ra betah
tak tangisono malah mung gawe susah
karepe wis ngajak pisah
karo aku wis karep omah-omah...

Nangis aku isin senajan loro ing batin
aku lilo pisah kanti lahir batin
tresna sing ngrembuyung saiki wis dadi garing
aku lilo pisah kanti lahir batin...

Trimo mundur timbang loro ati
tak oyako wong kono wis lali
pancen wis nasibku iki
nandur becik tukule kok dilarani...

Trimo ngalah aku wis ra betah
tak tangisono malah mung gawe susah
karepe wis ngajak pisah
karo aku wis karep omah-omah...


Download via ziddu

Reviewer: Unknown - ItemReviewed: Didi Kempot - Iklas.mp3 Rating: 5
Kamu sedang membaca halaman tentang Didi Kempot - Iklas.mp3 dan kamu bisa menemukan halaman Didi Kempot - Iklas.mp3 ini dengan url http://masihmencatat.blogspot.com/2011/02/didi-kempot-iklasmp3.html, kamu bisa menyimpan halaman Didi Kempot - Iklas.mp3 ini jika bermanfaat untuk kamu jangan lupa untuk membagikan link Didi Kempot - Iklas.mp3 kepada teman-teman kamu. Terima kasih... ^_^

Related Post


0 Comments:

Posting Komentar

 
 
 
 
Copyright © 2009 - 2013 Masih Mencatat
Mixed template from: blogspot-templates.org