Didi Kempot - Tanpa Sliramu.mp3

Sabtu, 05 Maret 2011

Endahing kembang mawar sing lagi mekar
banget ambutuhake sunar suryo
banget ambutuhake tetesing embun
koyo aku sing tansah kangen sliramu

Sepine tanpa sliramu
sepine tanpa awakmu
rasane urip muspro tanpa guna
yen sliramu no jejerku
yen sliramu no sandingku
impen sing indah-indah wis mesti teka...

Yen aku pinuju susah kowe sing nglipur
kok gawe aku bisa mesem meneh
yen aku ngadi-adi kowe ngimbangi
kowe nyedak ngrangkul pundak njur mbisiki...

Sepine tanpa sliramu
sepine tanpa awakmu
rasane urip muspro tanpa guna
yen sliramu no jejerku
yen sliramu no sandingku
impen sing indah-indah wis mesti teka...

Sepine tanpa sliramu
sepine tanpa awakmu
rasane urip muspro tanpa guna
yen sliramu no jejerku
yen sliramu no sandingku
impen sing indah-indah wis mesti teka...

Yen aku pinuju susah kowe sing nglipur
kok gawe aku bisa mesem meneh
yen aku ngadi-adi kowe ngimbangi
kowe nyedak ngrangkul pundak njur mbisiki...

Sepine tanpa sliramu
sepine tanpa awakmu
rasane urip muspro tanpa guna
yen sliramu no jejerku
yen sliramu no sandingku
impen sing indah-indah wis mesti teka...


Download via ziddu

Reviewer: Unknown - ItemReviewed: Didi Kempot - Tanpa Sliramu.mp3 Rating: 5
Kamu sedang membaca halaman tentang Didi Kempot - Tanpa Sliramu.mp3 dan kamu bisa menemukan halaman Didi Kempot - Tanpa Sliramu.mp3 ini dengan url http://masihmencatat.blogspot.com/2011/03/didi-kempot-tanpa-sliramump3.html, kamu bisa menyimpan halaman Didi Kempot - Tanpa Sliramu.mp3 ini jika bermanfaat untuk kamu jangan lupa untuk membagikan link Didi Kempot - Tanpa Sliramu.mp3 kepada teman-teman kamu. Terima kasih... ^_^

Related Post


0 Comments:

Posting Komentar

 
 
 
 
Copyright © 2009 - 2013 Masih Mencatat
Mixed template from: blogspot-templates.org